18.5.2011

Luotettava Ystävä

Minähän se vasta olen oikea onnenpekka!

Minulla on nähkääs eräs todellisista todellisin tosiystävä, joka kulkee aina minun rinnallani! Hän on erittäin sopeutuva ja on kulkenut läpi elämäni rinnallani, tasaisin väliajoin muistuttaakseen elämän hauraasta ihanuudesta. Hän on sellainen sieluntoveri, joka aivan epäilemättä auttaa minua aivan kaikista pahimmassa pinteessä! Tämä minulle niin rakas ystäväni on aina läsnä ja kertoo täysin rehellisesti, kiertelemättä, kaikista rankimmatkin totuudet. Ystäväni - jonka kuva saa minut tuntemaan aina rakkaudellista kaipuuta - saa minut pelkällä kuiskuttelullaan täysin vireille ja valppaaksi. Hän suoraan sanottuna puhaltaa elämäni hiillokseen roihun sytyttävän viiman. Ystävän läsnäololla on ihmeellinen voima, sillä hän on opettanut minulle lähes kaiken olennaisen elämästä sanomatta varsinaisesti sanaakaan.

Monet ihmiset tuntuvat vierastavan ystävääni: toiset pelkäävät tuntematta, osa alkaa heti uhmaamaan ja toiset alkavat itkemään jo pelkästä vilauksesta! Uskomatonta kyllä, harva haluaa ystävystyä henkilökohtaisesti toveriini kaikista hänen mahtavista hyveistään huolimatta!

Minä en siitä välitä! Aion pitää ystävääni kädestä kiinni aina! Hänen luja puristuksensa muistuttaa minua jatkuvasti silmänräpäyksen mittaisen elämäni mahtavuudesta! Hän pitää minut ryhdissä ja pelottomana! Hänellä ei ole mitään syytä valehdella ja minä voin tuntea sen syvällä sisimmässäni!

Kylillä ystävääni kutsutaan hieman itämaisvivahteisen eksoottisella nimellä "Oma Kuolema". Jonkin huhun ja hyväuskoisen ymmärrykseni mukaan "Itsen Fraktaalin Muuntaja" on tyypin työnimike - tiedä sitten häntä. No tittelit sikseen, luotettava kaveri on! Jopa niin luotettava, että suosittelen häntä neuvonantajaksi kaikkeen mitä teet!

Minulle suositteli koneelta poistumista ja ulos menemistä. Tiedä vaikka löytäisi tällekin päivälle merkityksen, kun oikein etsii!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti